Dåliga matrutiner

Vet inte ens om det heter så, men nu på sommarlovet slarvar jag ganska mkt.
Det ser typ ut såhär.
10.30: Vaknar och sätter mig vid datorn
12.15: Äter en macka

Sen äter jag inte lunch.. Sen just före fyra är jag jättehungrig och vet inte vad jag ska ta mig till. Idag blev fallet att jag tryckte i mig två korvmackor.
Så då äter jag bara lite middag. Sen på kvällen kommer jag vara hungrig och sur igen, och då äter jag ytterligare en macka. Så min dag består alltså av massa mackor och lite mat. Usch..


Det är dessa mackor jag äter.

Kommentarer
Lisa

Halloj där!

Nu är det så att jag har startat om min blogg, och jag har inte riktigt kommit på hur jag vill blogga och om vad, så de skulle vara himla snällt om du kikade in och gav mig massor med roliga tips om allt möjligt, även om du har åsikter om designen!

Som tack för hjälpen kommer jag att länka alla som tipsar mig i ett fint litet inlägg senare! :)

2011-07-13 @ 22:17:22
URL: http://lisalas.blogg.se/

Din åsikt skrivs här:

Ditt tjusiga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0