Hjärnsläpp

Asså gud.. Har fått helt hjärnsläpp. Minns inte vad jag tänkte göra idag. Jag har blivit så jävla förvirrad av alla mina drömmar. För jag är helt säker att det är på riktigt. Jag var ute och gick med sabinas kusins hund sen gick jag tillbaka och la mig. Sen vaknade jag av att min lillkusin Flora kom inspringande i mitt rum.
Till min förvåning klöste hon mig i ansiktet. Och jag ba: Nää Flora. Sluta.
Till min andra förvåning ropade min moster: Bra Flora! Fortsätt slå! Slå tills hon vaknar.
Det var först när Flora drog mig längs golvet och jag tappade solglasögonen (?) som jag förstod att jag drömde.
Sjukt det där.
Igår drömde jag att Ella och jag satt på en bänk, och Ozzy Osbourne körde förbi i en lastbil med min pappa.
Ella drog på sin raggarröst och sa: Ozzy Osbournee..
Han ba: Hej flickor! (pratade svenska..)
Ella ba: How ya doin'..

Orkar inte skriva ner alla drömmar..

Kommentarer

Din åsikt skrivs här:

Ditt tjusiga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0