Lista del 1

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter? Ellen Maria Elisabeth Bergström
Beronde av?
Ehm.. Jag är beroende av godis men nu har jag slutat äta det. Annars är jag väl beroende av facebook

Vad behöver du mest just nu? Någon som orkar lyssna..
Vad tror folk om dig?
Ingen aning. Bryr mig inte.
Vad får du oftast komplimanger för?
Brukar inte få så mkt komplimanger
Hur imponerar man på dig?
Man är sig själv, går sin egen väg och har sjuk humor.
Brukar du skratta för dig själv?
Haha ja.. vääldigt ofta faktiskt!
Var bor du?
I Skellefteå
Trivs du där?
Nja.. kunde ha varit roligare med det är väl mysigt på sitt sätt.
Vad har du för mobil?
HTC desire♥
Nästa mål i ditt liv?
Spara pengar till en tv. Haha..
Hur svarar du i mobilen?
"Häj de ä Ellen!"
Vem ringde du senast?
Tror det var pappa :)
Hur känner du dig nu?
Hyper
När blev du fotad senast?
Minns inte. Det var för några dagar sen tror jag.
Vanligaste färg på dina kläder?
Svårt.. det är så olika..
Vem saknar du?
Plexus (död undulat)
Favorit dryck på morgonen?
Juice. Fast det har vi nästan aldrig.

 


Kommentarer
moa

mitt marsvin, han hette också plexus :) men han är död :'(

2011-07-13 @ 11:24:41
URL: http://moacarlssonandersson.blogg.se/

Din åsikt skrivs här:

Ditt tjusiga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0