Lista del 2

När brukar du oftast gå och lägga dig? På sommarlovet? För sent..
Är du blyg? Ibland
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Hm.. go drink beer with the guys..
Är du nöjd med ditt liv? Ja klart jag är. Det finns dom som har det så mycket värre!
Vad är det värsta du vet? Skulle säga spindlar, men det finns ju större saker som djurplågeri, krig, våld, orättvisor, diskriminering, rasism o.s.v...
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Olika. Inte så mkt..
Vad längtar du till? Tills jag har råd att köpa en tv
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja
Vad är det finaste du fått? Kärlek
Om fem månader? Är det ca en och en halv vecka tills det blir julafton. Om jag räknat rätt..
Om ett år? Är det samma datum som nu fast 2012.
Du samlar på? Elvis-prylar?
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Av någon anledning blir det oftast mamma.. Stackars mamma :(
Har du strumpor på dig nu? nej
Är det okej att gråta? Ja
När grät du senast? Igår tror jag. Klockann är ju över 12.
Bär du glasögon eller linser? Ja, både och. Eller inte glasögon just nu, men ska få nya nån gång.


Kommentarer

Din åsikt skrivs här:

Ditt tjusiga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0