Trästock

Okej. Det började med att jag cyklade till tre kronor där Tina tålmodigt väntade på mig med moppen. Sedan for vi upp till mamma och lämnade syrrans killes tröja, och jag fick även igen min bok som jag hade glömt av Tina.
Efter det bar det av till trästock. Klockan var ungefär halv 7. Hanna skulle komma klockan 7.
Tiden gick och jag och Tina gick omkring där och kollade på något band som spelade.
Tjejen skrek: Skellefteåå.. vill ni höra mer!!?
Alla skrek: Nej..
Vi krockade nästan med Alexandra. Och medan hon väntade på sina vänner roade vi oss med heliumballonger. Det är det roligaste jag har gjort faktiskt.
Hanna dök inte upp förrän 8-9 nån gång tror jag. Vi tittade på bland annat Sahara hotnights och vad han nu heter.
Tina åkte hem klockan 11, och då kom Anna. Vi var och lyssnade på hennes kusin.
Vid det här laget var jag extremt borta. Tror det beror på att jag steg upp klockan 6 på morgonen!! Sjukt.
Sen gick vi hem till Anna, jag och Hanna eftersom att jag skulle hämta mina saker där. Anna stannade kvar.
Jag kan säga er att mina fötter inte mådde så bra då eftersom att jag hade gått runt med klackar (dock inte så höga, men ändå) i ungefär 6 timmar.



Den extremt suddiga bilden längst ner är Sahara Hotnights.

Kommentarer

Din åsikt skrivs här:

Ditt tjusiga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0