Galet

Här kommer lite smått skumma och random saker:

1. Jag går omkring och sjunger: Well, I don't care if the sun don't shine. I get my lovin' in the evening time cause Marie's the name of his latest flame... dududududududuuuuuu (ring of fire)
Jag mixar alltså ihop Don't care if the sun don't shine, Marie's the name och Ring of fire. Elvis, elvis, johnny cash.
Bara konstigt

2. Igår innan jag skulle sova så öppnade jag någon burk och stängde, öppnade, stängde o.s.v. Hade tråkigt:]
Sen kom jag på: Oj det låter ganska högt. Jag måste vara tyst så att jag inte väcker Erik! Några sekunder efter kom jag på att han inte bor här längre.
3. Jag är jätteledsen för att jag aldrig kommer att få träffa Johnny Cash eller Elvis. Asså jag är typ riktigt ledsen på riktigt :( Men jerry lee finns ju.. :)

4. Jag hade pyttelite över gränsen till normal IQ. Trodde jag inte om mig själv.

Kommentarer

Din åsikt skrivs här:

Ditt tjusiga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0