Var tog de små vägen

Kan inget annat än att le
Nyss stod ni bredvid mig
och det var vi tre

Det är så mycket vi sett
så mycket vi gjort
Var tog tiden vägen
Den gick alldeles för fort

Ni fanns där i alla lägen,
men var tog de små vägen?


Kan inget annat än att le
för det är fortfarande vi tre
Älskade tiden som var
och jag vet att ni fortfarande finns kvar

Det är så mycket vi kommer att göra
och så mycket vi kommer att se
kom ihåg: vi är alltid tre♥



Ville bara skriva en liten text till mina syskon som nu är förlovade och sambos och allt vad dom nu är, och det är ju ändå en positiv sak. Under 2-3 år har jag fått lära känna nya människor och lärt mig nya saker och jag skulle inte vilja ändra någonting!


Kommentarer
Susanne

Sååå fint

2011-11-17 @ 18:52:05

Din åsikt skrivs här:

Ditt tjusiga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0