En bra dag

Det känns som att jag gjort mkt idag. Hela dagen har bara varit toppen. Fast jag missade min tandläkartid :(
Var säker på att det var kvart över 1 åsså var det kvart i :(
Menmen iaf. Efter skolan for jag hem och hämtade min väska. Sen kom snälla Erik och skjutsade mig till farmor och farfar. Väl där pluggade jag, spanska, gjorde ett matte-repetitionshäfte, farfar hjälpte mig med no:n (han har faktiskt varit kemilärare)
Sen pluggade jag även lite SO.

Mamma och syster hämtade mig. Vi åkte och skulle tvätta bilen med det gick inte så bra. Sen handlade vi på ICA. Hem till syrran, lämna saker, hem, springtur

Den här gången blev det 3 km promenad och ungefär 3,7 km springning :)
Sprang inte hela broarna eftersom att mamma gick och jag skulle möta henne vid en stig där man går upp, men biten jag sprang, sprang jag hela tiden.
Känns skönt när man känner att man har fåt liite bättre kondition iaf.
Härligt att känna sig trött nu. Strax blir det "crack a book" innan jag ska sova :] byeee
bjussar på en gullig kusinbild
nämen vad gör jag?

Kommentarer

Din åsikt skrivs här:

Ditt tjusiga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0