Kämpa

med huvudvärk och extrem trötthet efter broarna kämpade jag mig igenom en mattelektion och en engelskalektion. trodde verkligen att jag skulle somna där ett tag.
Broarna gick inte så bra. Blev besviken på mig själv eftersom att i förrgår när jag sprang på kvällen orkade jag springa hela men idag så gick jag flera gånger.
Men ärtyp  ändå glad att jag iaf fick 8 minuter bättre :)

Och tror ni inte att mp3:n slutar fungera när jag ska springa, joo det gjorde den. Förbannade söta sak.
När jag kommit i mål kunde jag inte andas eftersom att jag har ansträningsastma och hade glömt att ta med medicin. Så jag fick sätta mig ner ett tag. Fick panik när jag inte fick in nån luft.

Ikväll blir det kanske bio åsså ska jag till pappa också men nu ska jag sova :) (eller först ringa till syrran)
hejdå

Kommentarer

Din åsikt skrivs här:

Ditt tjusiga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0