om jag kunde

om jag kunde nu så hade jag lätt tagit en springtur. jag behöver det.
men ack så var det ju det att mina träningskläder är hos mamma. hur jävla lätt är det att komma ihåg allt hela tiden? Varje gång, många år. Men juste.. jag ska ju snart släpa min 100-kilos packning tillbaka till mamma (för att sen släpa det tillbaka hit, och sen till mamma, tillbaka hit, till mamma, tillbaka hit, till mamma o.s.v).. så det är ju lungt. 
Synd att man inte har turen att föräldrarna bor nära varandra.
Synd att man inte har turen att lejonströmsbron är öppen.
Synd att man inte har turen att cykeln är här så jag iaf kunde cykla till mamma och hämta träningskläder.

Jag vill röra på mig. Jag vill ha luft.

Kommentarer

Din åsikt skrivs här:

Ditt tjusiga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0